COLEGIUL ”EMIL NEGRUTIU”
Adresa : str. Agriculturii, nr. 27, Municipiul Turda, jud. Cluj, cod postal 401100, România
Cod fiscal: 5528288
Telefon: 00(40)-264312637, Fax: 00(40)-264312637
E-mail: emilnegrutiu@yahoo.com, Pagina Web: http://www.emilnegrutiu.ro/
Nr. Inregistrare :
1207/ 08.09.2023
ANUNT SELECTIE PARTENER
în cadrul Programul Educatie si Ocupare 2021-2027
ApelPEO/76/PEO_P8/OP4/ESO4.5/PEO_A3 - Adaptarea serviciilor educationale adresate elevilor si personalului didactic din ÎPT – Stagii de practica pentru elevi cu
titlu proiect ”Educatie si competente prin stagii de practica”
Colegiul ”Emil Negrutiu”, Turda - judetul Cluj
anunta organizarea procedurii de selectie a partenerilor (entitate privara), în cadrul Programul Educatie si Ocupare 2021-2027, Apel PEO/76/PEO_P8/OP4/ESO4.5/PEO_A3 - Adaptarea serviciilor educationale adresate elevilor si personalului didactic din ÎPT – Stagii de practica pentru elevi, proiect cu titlul ”Educatie si competente prin stagii de practica”.
Program: Programul Educatie si Ocupare 2021-2027
Obiectiv de politica: 4 „Europa mai sociala si mai favorabila incluziunii, prin implementarea Pilonului european al drepturilor sociale“
Prioritate: P08 „Cresterea accesibilitatii, atractivitatii si calitatii învatamântului profesional si tehnic“
Obiectiv specific: ESO4.5 „Îmbunatatirea calitatii, a caracterului incluziv, a eficacitatii si a relevantei sistemelor de educatie si formare pentru piata muncii, inclusiv prin validarea învatarii non-formale si informale, pentru a sprijini dobândirea de competente-cheie, inclusiv de competente de antreprenoriat si digitale, precum si prin promovarea introducerii sistemelor de formare duala si a sistemelor de ucenicie (FSE+)“
Obiectivul general si scopul cererii de finantare
Obiectivul General al proiectului nostru il reprezinta imbunatatirea calitatii, a caracterului incluziv, a eficacitatii si a relevantei sistemelor de educatie si formare pentru piata muncii, pentru a sprijini dobândirea de competente-cheie, prin parcurgerea de programe de pregatire practica, de catre 252 elevi ai Colegiului ”Emil Negrutiu” Turda.
Scopul cererii de finantare este de a creste rata de participare a elevilor din cadrul Colegiului ”Emil Negrutiu” din Turda, la programele de invatare la locul de munca prin stagii de practica si activitati informale si non-formale din cadrul parteneriatelor existente precum si nou infiintate care sa faciliteze inserfia pe piata muncii a absolventilor.
Obiective specifice
OS1.Dezvoltarea de parteneriate sustenabile, existente sau nou infiintate intre Colegiul ”Emil Negrutiu” Turda si partenerii de practica (societati comerciale/ structuri asociative, potentiali angajatori ai viitorilor absolventi), in vederea organizarii de stagii de practica în conformitate cu reglementarile nationale aplicabile.
OS2. Sustinerea si promovarea unui sistem de informare coordonata de la sectorul privat catre unitatea de invatamant, respectiv Colegiul ”Emil Negrutiu” Turda, privind nevoile lor de instruire precum si feedback de la unitatea de invatamant catre sectorul privat, catre parintii/tutorii elevilor, catre mediul academic, catre elevii participanti, sistem care saraspunda nevoilor actuale si viitoare ale pietei muncii la nivel regional /local
OS3. Dezvoltarea aptitudinilor de munca prin desfasurarea de stagii de practica la agenti economici pentru un numar de 252 elevi înmatriculati în cadrul colegiului ”Emil Negrutiu” Turda, la calificarile: Brutar-patiser-preparator produse fainoase, Bucatar, Ospatar (chelner) vânzator în unitati de alimentati, tehnician Veterinar, tehnician în Turism,.
OS4. Dezvoltarea aptitudinilor de munca prin desfasurarea de stagii de practica în cadrul unui laboratorul tehnologic de industrie alimentara realizat în parteneriat prin proiect, pentru un numar de 252 elevi înmatriculati în cadrul colegiului ”Emil Negrutiu” Turda, la calificarile: Brutar-patiser-preparator produse fainoase, Bucatar, Ospatar (chelner) vânzator în unitati de alimentati, tehnician Veterinar, tehnician în Turism.
2. ACTIVITATI CE VOR FI DERULATE ÎN CADRUL PROIECTULUI
Activitatile care vor face obiectul proiectului dezvoltat in parteneriat sunt atat activiti eligibile mentionate in Ghidul Solicitantului - Conditii specifice „Adaptarea serviciilor educationale adresate elevilor si personalului didactic din ÎPT – Stagii de practica pentru elevi " cat si activitati transversale, adica managementul proiectului, achizitiile publice si masurile specifice pentru informare sj publicitate, aferente proiectului.
Activitatile care vor fi derulate în cadrul proiectului sunt:
A1. Managementul proiectului
A2. Achizitii de bunuri si servicii
A3. Informare , publicitate si Diseminare
A4.Dezvoltarea sistemului de învatare la locul de munca
A5. Actiuni care vizeaza programe de învatare la locul de munca
A5.1. Selectie, recrutare si coordonare grup tinta
A5.2. Dezvoltarea si derularea programelor de invatare la locul demunca – stagii de practica la societati comerciale, potentiali angajatori ai viitorilor absolventi
A5.3. Dezvoltare de competente si abilitati pentru elevii din grupul tinta prin instruire practica în laboratorul tehnologic de industrie alimentara si alimentatia publica
Durata estimata a proiectului: maxim 30 luni de la data aprobarii oficiale a finantarii.
Va fi selectat un partener/ mai multi parteneri national/ nationali care se vor implica urmatoarrea activitate/ subactivitate de baza:
A5. Actiuni care vizeaza programe de învatare la locul de munca
A5.3. Dezvoltare de competente si abilitati pentru elevii din grupul tinta prin instruire practica în laboratorul tehnologic de industrie alimentara si alimentatia publica
Laboratorul tehnologic va fi pus la dispozitie de catre partenerul din proiect si va fi dotat corespunzator desfasurarii unor activitati specifice industriei alimentare.
Instruirea practica în laboratorul tehnologic de industrie alimentara se va realiza cu respectarea legislatiei in vigoare privind practica elevilor si ale normativelor/ reglementarilor specifice domeniului.
Instruirea practica în laboratorul tehnologic se va organiza pentru pentru un numar de minim 70 elevi înmatriculati în cadrul colegiului ”Emil Negrutiu” Turda, la calificarile: Brutar-patiser-preparator produse fainoase, Bucatar, Ospatar (chelner) vânzator în unitati de alimentatie.
3. DOCUMENTE DE REFERINTA APLICABILE ACTIVITATII DE SELECTIE
Selectarea unui partener în cadrul prezentei proceduri se poate realiza numai daca îndeplineste criteriile de selectie si grila de evaluare (inclusiv punctajul stabilit pentru fiecare criteriu în parte) stabilite în conformitate cu Ghidul Solicitantului. Evaluarea ofertelor de parteneriat se va face de catre Comisia de evaluare ce va fi stabilita prin Dispozitia Directorului Colegiului ”Emil Negrutiu”.
Reguli si cerinte privind parteneriatul
Incadrulprezentelorapelurideproiectesunteligibiliîncalitatede parteneri:
v Institutiideînvatamântgimnazial,licealsiprofesionalsipostliceal(nivelISCED02,03si respectiv04)
v Structuri/agentii/organismerelevante,subordonate/coordonatedecatreMinisterulEducatiei
v Parteneridepracticapublicisauprivati:
În categoria partenerilor de practica se poate încadra orice entitate care respecta regulilegenerale de eligibilitate si care se încadreaza în definitia partenerului de practica stipulata înLegeanr.258/2007privindpracticaelevilorsistudentilor.Cadeexemplu,faraanelimita:
v Angajatori
v Asociatiiprofesionale
v Cameredecomertsiindustrie
v Organizatiisindicalesipatronale
v ONG-uri(asociatiisifundatii)
v InstitutiisiorganizatiimembrealePactelorRegionalesiParteneriatelorLocalepentruOcuparesiIncluziuneSociala
v Institutiisiorganizatiimembrealeconsortiilorsiparteneriatelorregionalesilocaleîndomeniileocuparii, educatiei siformarii profesionale
Selectia partenerului din sectorul privat se realizeaza cu respectarea regimului incompatibilitatilor si conflictului de interese si a urmatoarelor principii: transparenta, nediscriminarea, tratamentul egal, eficienta utilizarii fondurilor, legalitate si trasabilitate.
In procesul de selectie a partenerului se vor respecta prevederile cuprinse in Programul Operational Educate si Ocupare (PEO) 2021-2027, Ghidul Solicitantului - Conditii Generale si Ghid specific ”Adaptarea serviciilor educationale adresate elevilor si personalului didactic din ÎPT – Stagii de practica pentru elevi”, aprobat prin Ordin MIPE nr.2997/2023.
v Operatiunile finantate în cadrul prezentelor apeluri de proiecte se pot implementa atâtindividual cât si în parteneriat. Proiectele depuse în calitate de beneficiar unic pot fidepuseexclusivdecatreunitatideînvatamântgimnazial,licealsiprofesionalsipostliceal(nivelISCED02,03sirespectiv04)careasiguraintegralgrupultintaalproiectului.Încazulproiectelorimplementateînparteneriatvorfaceparte,indiferentdecalitateadeliderdeparteneriatsaupartenerunitatiledeînvatamântgimnazial,licealsiprofesionalsipostliceal(nivelISCED02,03sirespectiv04)careasiguragrupultintaalproiectului.
v În cazul în care în parteneriat sunt cooptati „parteneri de practica“,indiferent de calitatea de lider de parteneriat sau partener– fiecare „partener depractica“ parte a parteneriatului trebuie sa îsi asume în mod clarprin Acordul departeneriat asigurarea derularii programelor de pregatire practica pentru minim 10% dingrupul tinta al proiectului în cadrul propriei organizatii. Acest element constituie criteriude eligibilitate si va fi monitorizat pe toata perioada de implementare a proiectului. Încazulîncarepânalafinalizareaproiectului„parteneruldepractica“nuasiguraderulareaprorgamelor de pregatire practica pentru minim 10% din grupul tinta al proiectuluivaloarea asistentei financiare nerambursabile acordate „partenerului de practica“ încauza va fi diminuata în mod proportional cu gradul de nerealizare a obligatiei mai susmentionate.
v Parteneriatultransnationalnuesteeligibilîncazulprezentelorapelurideproiecte.
Alegerea partenerilor este în exclusivitate în competenta Solicitantului, în calitate de lider al parteneriatului.
Partenerii vor fi selectati astfel încât sa desfasoare activitati relevante pentru domeniul proiectului, în functie de obiectivele specifice ale apelului.
Pot fi selectati doar parteneri individuali, nu consortii, asociatii de parteneri, grupuri de societati. Prin parteneri individuali se întelege entitati juridice individuale, fara legaturi de actionariat între ele.
În situatia în care activitatea în cauza nu poate fi asigurata de un singur partener, pot fi selectati mai multi parteneri pentru implementarea aceleiasi activitati. În aceasta situatie, va fi detaliata implicarea fiecarui partener în implementarea activitatii comune.
Nu vor fi selectati parteneri în scopul realizarii în cadrul proiectului a unor activitati de tipul: dezvoltarea de aplicatii si sisteme informatice, supervizarea activitatilor subcontractate de beneficiar, servicii hoteliere, furnizare de bunuri, organizare evenimente, etc. Astfel de activitati vor face obiectul subcontractarii, respectiv contractelor de furnizare/servicii.
În cazul proiectelor implementate in parteneriat, activitatile de subcontractare se realizeaza numai de catre solicitantul de finantare/liderul de parteneriat, nu si de catre partenerul/ partenerii acestuia.
Prin exceptie, partenerii pot subcontracta activitati/subactivitati suport (de ex., organizare evenimente, pachete complete continând transport si cazare a participantilor si/sau a personalului propriu, sonorizare, interpretariat, tiparituri), dar nu si activitati relevante, pentru care au fost selectati ca parteneri, în baza expertizei în domeniu.
În distributia bugetului proiectului (total cheltuieli eligibile), pe fiecare membru al parteneriatului, se va tine cont de faptul ca, in mod obligatoriu, bugetul gestionat de liderul de parteneriat (total cheltuieli eligibile asumate de liderul de parteneriat) trebuie sa fie mai mare decât bugetul gestionat de oricare alt membru al parteneriatului (total cheltuieli eligibile per partener), cu exceptia parteneriatelor intre institutiile publice.
Indiferent de numarul partenerilor implicati în implementarea unui proiect, va fi semnat un singur Acord de parteneriat între toti partenerii (conform Anexei 1 -Acord de parteneriat la Ghidul Solicitantului – Conditii generale PEO 2021-2027). Proiectelor implementate în parteneriat li se aplica dispozitiile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 133/2021 ( OUG privind gestionarea financiara a fondurilor europene pentru perioada de programare 2021-2027 alocate României din Fondul european de dezvoltare regionala, Fondul de coeziune, Fondul social european Plus, Fondul pentru o tranzitie justa).
În cererea de finantare se va detalia rolul fiecarui partener în implementarea proiectului, resursele umane si materiale alocate, precum si bugetul alocat pentru implementarea activitatii/activitatilor asumate de fiecare partener.
Atât beneficiarul cât si fiecare Partener trebuie sa contribuie financiar la implementarea proiectului, respectiv sa aiba alocate cheltuieli eligibile din totalul cheltuielilor eligibile prevazute in buget, corespunzator activitatilor în care este implicat fiecare partener, nefiind posibil ca un partener si/sau solicitantul sa asigure partea de buget (contributie/ asistenta financiara nerambursabila sau/si contributie proprie) prevazuta pentru alt partener /care trebuie asigurata de alt partener.
Conditiile de eligibilitate pentru partener conform documentului Ghidul Solicitantului — Conditii Generale PEO 2021-2027 sunt:
- Partenerul national este entitate legal constituite în România, cu personalitate juridica (nu sunt eligibile persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale, întreprinderile familiale si alte entitati similare fara personalitate juridica), ce desfasoara activitati relevante în cadrul proiectului;
- Au în obiectul de activitate activitatea/activitatile din cadrul proiectului pentru care au rol de parteneri;
- Se incadreaza in categoriile de organizatii eligibile stabilite prin Ghidul Solicitantului - Conditii Specifice aplicabil Apelului de proiecte: „Adaptarea serviciilor educationale adresate elevilor si personalului didactic din ÎPT – Stagii de practica pentru elevi;
- Partenerul trebuie sa fie implicat în cel putin o activitate relevanta (activitate de baza). Prin activitate relevanta (activitate de baza) se întelege aceea activitate care contribuie în mod direct la atingerea indicatorilor (de exemplu: formare profesionala, informare si consiliere profesionala, programe de tipul „a doua sansa”, incluziune sociala, masuri pentru ocupare, educatie preuniversitara/ universitara, economie sociala etc).
Partenerul nu trebuie sa se afle în situatiile de excludere/neeligibil prevazute în cadrul Ghidului Solicitantului - Conditii Generale, respectiv:
- Este în situate de criza financiara/ redresare financiara/ în stare de insolvent, conform Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 46/2013 privind criza financiara si insolventa unitatilor administrative teritoriale, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv se afla intr-o procedura de insolvent conform Legii nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvent si de insolventa, cu modificarile si completarile ulterioare, dupa caz. în cazul partenerilor transnationalt se afla intr-o situate similara reglementata la nivelul cadrului legal aferent statului de provenienta.
- A suferit condamnari definitive datorate unei conduite profesionale îndreptata împotriva legii, decizie formulata de o autoritate de judecata ce are forta de res judicata.
- Se afla în stare de faliment sau face obiectul unei proceduri de lichidare sau de administrare judiciara, are încheiate concordate, si-a suspendat/ intrerupt activitatea în ultimii 2 ani dinaintea depunerii cererii de finantare sau face obiectul unei proceduri în urma acestor situatii, sau se afla în situatii similare în urma unei proceduri de aceeasj natura prevazute de legislajia sau de reglementarile najionale.
- Reprezentantii sai legali/structurile de conducere sj persoanele care asigura conducerea solicitantului/partenerului au comis în conduita profesionala greseli grave, demonstrate in instanta, pe care autoritatea contractanta le poate justifica.
- Se încadreaza, din punct de vedere al obligatiilor de plata restante la bugetele publice, în situatia în care obligatiile de plata nete depasesc 1/12 din totalul obligatiilor bugetare de plata datorate în ultimele 12 luni, în cazul certificatului de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala.
- Se încadreaza, din punct de vedere al obligatiilor de plata restante la bugetele locale, în situatia în care obligatiile de plata nete depasesc 1/6 din totalul obligatiilor datorate la bugetele locale in ultimul semestru încheiat.
- Reprezentantii sai legali/structurile de conducere si persoanele care asigura conducerea solicitantului/partenerului au fost condamnati printr-o hotarare definitiva pentru frauda, coruptie, participare la o organizatie criminala sau la orice alte activity ilegale în detrimentul intereselor financiare ale Comunitatilor.
- Solicitantul/Partenerul si/sau reprezentantii acestuia legali/structurile de conducere a acestora si persoanele care asigura conducerea solicitantului/partenerului se afla în situatia de conflict de interese sau incompatibilitate, asa cum este definit in legislatia nationala si comunitara in vigoare.
- Se face vinovat de declaratii false în furnizarea informatiilor solicitate de AM/OI responsabil sau a omis sa furnizeze informatii care ar putea avea ca efect încadrarea intr-o situatie de neeligibilitate.
Partenerul va fi selectat astfel incat sa desfasoare activitati relevante pentru domeniul proiectului, în functie de obiectivele specifice apelului. Prin activitate relevanta se întelege aceea activitate care contribuie în mod direct la atingerea indicatorilor prevazuti în Ghidul Solicitantului - Conditii Specifice.
Partenerii, inclusiv liderul de parteneriat, sunt obligati sa contribuie financiar la realizarea proiectului, prin asigurarea cofinantarii proprii minime aferente bugetului gestionat de fiecare partener in cadrul proiectului, in functie de tipul categoriei de entitate din care face parte, nefiind posibil ca în bugetul liderului de parteneriat sau/si al unui partener sa fie prevazuta contributia proprie minima pentru un alt partener.
Ca regula generala, o entitate cu personalitate juridica nu poate participa în mai mult de 5 proiecte pentru fiecare apel de proiecte, indiferent de calitatea sa de partener sau solicitant. În cazul în care este identificat ca participând la mai mult de 5 proiecte, in cadrul aceluiasi apel de proiecte, toate proiectele identificate cu acea entitate juridica participanta vor fi respinse, fara a mai intra în procesul de evaluare (în cazul apelurilor cu termen limita de depunere). În functie de tipologia apelului de proiecte, Ghidul solicitantului - Conditii specifice poate contine derogari sau amendamente la aceasta regula.
Evaluarea partenerilor se va face în functie de domeniul de competenta, în ordinea descrescatoare a punctajului obtinut, conform grilei de mai jos:
Criterii de selectie |
Punctaj maxim |
1. Capacitatea operationala si financiara |
50 puncte |
|
1.1 1.1 Resurse umane: |
30 puncte |
|
1.1.1.1.1. Minim doi experti cheie cu experienta în tipul de activitate asumat (dovedit prin CV) propusi pentru activitatile proiectului (doar experti cu studii medii sau superioare).
- 1 expert – 5 puncte
2 experti – 10 puncte
- 3 experti sau mai multi – 15 puncte |
15 puncte |
1.1.2 Evaluarea calitativa a experientei din CV
Nivel scazut (expertii propusi au experienta dovedita în activitatile proiectului de minim 1 an) – 5 puncte
Nivel mediu (expertii propusi au experienta dovedita în activitatile proiectului de minim 2 ani) – 10 puncte
Nivel înalt (expertii propusi au experienta dovedita în activitatile proiectului de peste 3 ani) – 15 puncte |
15 puncte |
1.2 Situatia financiara (suma veniturilor / cifrelor de afaceri pe ultimii 4 ani fiscali)
Pâna la 100.000 euro - 5 puncte
Între 100.000 si 200.000 euro - 10 puncte
Peste 200.000 euro - 20 puncte |
20 puncte |
2. Capacitatea profesionala |
20 puncte |
|
2.1 Dovada implementarii unor proiecte cu finantare europeana de catre partener
1 proiect – 5 puncte
2 sau mai multe proiecte – 10 puncte
2.2 Dovada experientei partenerului în domeniul activitatilor proiectului
1 an – 1 punct
Intre 2-3 ani – 5 puncte
Peste 3 ani – 10 puncte |
10 puncte
10 puncte
|
|
3. Contributia partenerului la activitatile proiectului |
30 puncte |
|
Numarul de activitati principale în care partenerul doreste sa se implice
1 activitate – 20 puncte
2 activitati –30 puncte |
30 puncte |
|
TOTAL |
100 puncte |
Ofertele se vor depune prin oricare din mijloacele precizate mai jos:
- depunere la sediul entitatii finantate din fonduri publice: la secretariatul Colegiului „Emil Negrutiu, Turda, str. Agriculturii nr. 27, jud. Cluj
- posta, curier
- e-mail: la adresa de e-mail: emilnegrutiu@yahoo.com
- Fax: la nr de telefon 0264312637
Organizatiile interesate sa participe la selectie, daca aleg varianta de depunere printat vor depune documentele intr-un plic sigilat avand mentiunea: ,,Selectie partener sector privat pentru proiectul - Educatie si competente prin stagii de practica", conform anunt, la sediul la sediul entitatii finantate din fonduri publice: la secretariatul Colegiului „Emil Negrutiu, Turda, str. Agriculturii nr. 27, jud. Cluj.
Pentru varianta depunerii electronic va rugam sa utilizati adresele de email emilnegrutiu@yahoo.com, pana la ora 24 a ultimei zi din calendar procedura. In subiectul mailului va rugam sa precizati ”Selectie partener sector privat pentru proiectul - Educatie si competente prin stagii de practica".
Calendar procedura selectie
Data publicarii anuntului de selectie parteneri/ locul publicarii |
08.09.2023/ www.emilnegrutiu.ro |
Termen limita depunere dosare candidatura (minim 10 zile lucratoare de la data publicarii anuntului de selectie parteneri) |
29.09.2023 |
Termen solicitare clarificari (1 zi lucratoare de la termenul limita de depunere a candidaturii) |
02.10.2023 |
Termen de raspuns la solicitare clarificari (1 zi lucratoare de la data primirii solicitarii de clarificari) |
03.10.2023 |
Perioada evaluare dosare candidatura (1 zi lucratoare de la data solutionarii clarificarilor) |
04.10.2023 |
Data publicarii rezultatelor evaluare (1 zi lucratoare de la data finalizarii evaluarii) |
05.10.2023 |
Termen depunere contestatii rezultate (1 zi lucratoare de la data afisarii rezultatelor evaluarii), dupa caz |
06.10.2023 |
Termen de solutionare a contestatiilor rezultate evaluare (1 zi lucratoare de la data depunerii contestatiilor), dupa caz |
09.10.2023 |
Afisare rezultate finale (1 zi lucratoare de la data afisarii rezultatelor contestatiilor), dupa caz |
10.10.2023 |
Dosarul va contine:
În copie:
- Documente Constitutive /Statutul / Actul Constitutiv / Certificatul Constatator
- Certificatul de Înregistrare la Registrul Comertului (operatori economici).
- Copii dupa acreditari specializate pentru Furnizarea de servicii de consiliere si orientare profesionala, valabile la data încarcarii în sistemul informatic a cererii de finantare / justificare desfasurare activitati de importanta pentru proiect
În original:
· Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal (semnata si stampilata de catre acesta) privind cifra de afaceri / suma veniturilor totale înregistrate în ultimii 4 ani fiscali (2022, 2021, 2020, 2019);
· Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla în situatiile de excludere prezentate în documentul Ghidul Solicitantului - Conditii Generale PEO 2021-2027;
· Declaratie pe proprie raspundere privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si a obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala – Directia Generala a Finantelor Publice). Ulterior semnarii acordului de parteneriat, la solicitarea Colegiului Emil Negrutiu, partenerul va pune depune in original, certificat de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si certificat de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala – Directia Generala a Finantelor Publice);
· Declaratie pe propria raspundere (semnata si stampilata de catre reprezentantul legal) prin care îsi asuma sa depuna toate diligentele pentru a asigura resursele financiare si umane necesare pe toata durata de implementare a proiectului si sustinerea partii de co-finantare, dupa caz;
· Documente doveditoare privind experienta în cel putin unul din domeniile de activitate aferente activitatilor pe care acestia le implementeaza în cadrul proiectului (contracte/ adeverinte/ proiecte/ acorduri de parteneriat/ acorduri de colaborare/ altele);
· Nota justificativa* (conform Ghidul Solicitantului – Conditii Generale), care va contine o analiza a valorii adaugate a parteneriatului în ceea ce priveste utilizarea eficienta a fondurilor si in care vor fi precizate, pentru fiecare partener in parte, rolul si responsabilitatile, contributia si expertiza/ experienta relevanta pentru implementarea proiectului;
· Scrisoare de intentie si Fisa partenerului(conform modelelor atasate în Anexa 1 si Anexa 2) completate, stampilate si semnate de reprezentantul legal, cu precizarile de mai jos.
*Nota justificativa va fi însotita de:
· CV-urile în format EUROPASS ale expertilor cheie propusi de candidat pentru proiect. Fiecare CV trebuie sa specifice pozitia pentru care expertul este propus în proiect si trebuie sa fie datat si semnat de expert;
· Lista resurselor materiale detinute de candidat si propuse pentru utilizare în cadrul proiectului (ex.: materiale, echipamente, vehicule, spatii disponibile pentru desfasurarea activitatilor proiectului);
Candidatul va mentiona în Scrisoarea de intentie activitatile cadru ale proiectului în care doreste sa se implice si pentru care dispune de resursele materiale si umane necesare. Va furniza o scurta descriere a actiunilor propuse în cadrul acestor activitati cu prezentarea aspectelor considerate de candidat esentiale pentru obtinerea rezultatelor asteptate si atingerea obiectivelor (maximum 2 pagini format A4, Times New Roman 12).
Toate documentele solicitate vor fi prezentate în limba româna si vor fi depuse în forma precizata si în termenul stabilit prin prezentul anunt, asumate de reprezentantul legal (semnatura si stampila), dupa caz.
Evaluarea dosarelor de participare declarate eligibile se face conform grilei de evaluare prezentate în prezentul anunt. Dosarele vor fi punctate de la 1 la 100 conform grilei. Vor fi selectati 2 parteneri, agent economic/ ONG (care au obtinut cel mai mare punctaj în urma procesului de evaluare a dosarelor tuturor agentilor economici participanti/ ONG-urilor participante la procedura de selectie).
Urmare a evaluarii documentatiei, aplicantul va fi declarat neselectat daca:
a obtinut un punctaj mai mic de 80 puncte;
a obtinut un punctaj mai mic decat restul candidatilor selectati.
Aplicantul va fi respins si documentatia nu va fi evaluata, pentru urmatoarele motive:
a) documentatia a fost primita dupa termenul limita de depunere;
b) documentatia de participare nu contine toate documentele solicitate;
c) aplicantul a depus documentatia necesara pentru dovedirea eligibilitatii, dar acesta nu este eligibil, respectiv nu îndeplineste conditiile de eligibilitate.
NOTA: Orice candidatura care nu respecta aceste cerinte va fi automat respinsa.
Rezultatul selectiei va fi publicat în data de 05.10.2023, ora 14:00 pe site-l www.emilnegrutiu.ro
iar partenerii selectati vor fi contactati direct, la datele de contact furnizate în Fisa partenerului.
Solutionarea contestatiilor: Eventualele contestatii se pot depune în ziua imediat comunicarii rezultatelor, 06.10.2023 .
Rezultatul final al selectiei va fi publicat în data de 10.10.2023 pe site-l www.emilnegrutiu.ro iar partenerii selectati vor fi contactati direct, la datele de contact furnizate în Fisa partenerului.
Faptul ca o entitate a fost selectata ca potential partener conform acestei proceduri, nu creeaza nici o obligatie pentru Colegiul ”Emil Negrutiu” Turda, în situatia în care cererea de finantare depusa nu a fost selectata pentru finantare. Toate activitatile desfasurate în timpul redactarii cererii de finantare nu fac obiectul nici unei pretentii de natura financiara, sau de orice alta natura, pentru nici una dintre parti.
Colegiul “Emil Negrutiu” îsi rezerva dreptul de a solicita documente suport suplimentare partenerilor selectati (de ex. bilant contabil, cazier fiscal etc.) înainte de încheierea acordului de parteneriat.
Date de contact: secretariat Colegiul ”Emil Negrutiu” Turda, str. Agriculturii, nr. 27, tel fax: 0264 313637, e-mail emilnegrutiu@yahoo.com, jud. Cluj.
Anexa 1 – model Scrisoare de intentie
Anexa 2 – model Fisa partener
Anexa 3 – Grila de evaluare etapa de calificare a ofertantilor
Anexa 4 – Grila evaluare si selectarea ofertantilor
Director Colegiu „Emil Negrutiu”
Anexa nr. 1
SCRISOARE DE INTENTIE
Pentru participarea ca partener în cadrul unui proiect finantat din Programul Educatie si Ocupare ce urmeaza a fi depus de catre Colegiul Emil Negrutiu Turda
In urma anuntului dumneavoastra privind incheierea unui Acord de parteneriat cu entitati de drept public si privat, pentru depunerea unei cereri de finantare in cadrul Programul Educatie si Ocupare 2021-2027, apel de proiecte - PEO/76/PEO_P8/OP4/ESO4.5/PEO_A3 - Adaptarea serviciilor educationale adresate elevilor si personalului didactic din ÎPT, _Regiuni mai putin dezvoltate, __________________________________ isi exprima intentia de a participa ca partener in cadrul unui proiect cu titlul ”Educatie si competente prin stagii de practica”, la activitatile:
___________________________
Precizam ca _______________________ se încadreaza în categoriile de solicitanti/parteneri eligibili pentru:
Programul Educatie si Ocupare 2021-2027, Obiectiv de politica: 4 „Europa mai sociala si mai favorabila incluziunii, prin implementarea Pilonului european al drepturilor sociale“, Prioritate: P08 „Cresterea accesibilitatii, atractivitatii si calitatii învatamântului profesional si tehnic“ , Obiectiv specific: ESO4.5 „Îmbunatatirea calitatii, a caracterului incluziv, a eficacitatii si a relevantei sistemelor de educatie si formare pentru piata muncii, inclusiv prin validarea învatarii non-formale si informale, pentru a sprijini dobândirea de competente-cheie, inclusiv de competente de antreprenoriat si digitale, precum si prin promovarea introducerii sistemelor de formare duala si a sistemelor de ucenicie (FSE+)“, apel de proiecte PEO/76/PEO_P8/OP4/ESO4.5/PEO_A3 - Adaptarea serviciilor educationale adresate elevilor si personalului didactic din ÎPT – Stagii de practica pentru elevi_Regiuni mai putin dezvoltate
În cadrul acestor activitati ne propunem sa aducem urmatoarea contributie:
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
De asemenea organizatia noastra a acumulat experienta în domeniul la care se refera tema proiectului, dispune de personal specializat si de resurse materiale pentru implementarea activitatilor a doua proiecte PEO.
Declar pe proprie raspundere ca:
A. Nu suntem subiect al unui conflict de interese;
B. Nu figuram în evidentele fiscale cu restante la plata impozitelor, taxelor, contributiilor sociale si nu avem datorii fiscale;
Având în vedere cele prezentate, va rugam sa acceptati ca organizatia noastra sa devina partener în cadrul unui proiect cu tema si activitatile mentionate.
Numele si prenumele reprezentantului legal Data
…………………………………………………………………….
Semnatura ………………………………………………….
?tampila
Anexa nr.2
FISA PARTENERULUI
Denumire organizatie |
|
Acronim |
|
Cod de înregistrare fiscala |
|
Numar de înregistrare in Registrul Comertului |
|
Nr. de la Registrul Asociatiilor si Fundatiilor |
|
Anul înfiintarii |
|
Venituri totale pe ultimii 4 ani (2022, 2021.2020. 2019) |
Pentru ultimii 4 ani |
Date de contact(adresa, tel., fax, e-mail) |
|
Persoana de contact(nume, pozitia în organizatie) |
|
Tema de proiect pentru care aplica |
|
Descrierea activitatii organizatiei, relevanta pentru acest proiect |
Va rugam sa descrieti daca în obiectul de activitate al organizatiei se regaseste prestarea de servicii de natura celor care sunt necesare implementarii proiectului, conform cu tema si activitatile la care doriti sa fiti partener |
Activitatea /activitatile din cadrul proiectului în care doriti sa va implicati (conform Ghidului) |
Va rugam sa detaliati modalitatea de implicare a dumneavoastra în activitatile proiectului în eventualitatea implementarii unui proiect cu tema aleasa de ofertant |
Resurse umane |
Se va trece nr. total de angajati, din care personalul relevant pentru implementarea activitatilor în care ofertantul doreste sa se implice si pe care le-a mentionat mai sus |
Detaliati în tabelul de mai jos experienta anterioara relevanta pentru activitatile din cadrul proiectului în care doriti sa va implicati si/sau în proiecte cu finantare nerambursabila:
Titlul proiectului (conform contractului de finantare/contract servicii) |
|
ID-ul proiectului (acordat de institutia finantatoare) / Contract servicii |
|
Calitatea avuta în cadrul proiectului (solicitant/beneficiar/partener/contractor) |
|
Obiectivul proiectului |
|
Stadiul implementarii proiectului |
Implementat sau in curs de implementare |
Durata implementarii proiectului |
|
Rezultatele partiale sau finale ale proiectului |
|
Valoarea totala a proiectului |
|
Sursa de finantare (bugetul de stat, local, surse externe nerambursabile, surse externe rambursabile) |
|
Numele institutiei finantatoare |
|
Nota
Rubricile vor fi integral completate.
Informatiile furnizate se considera a fi conforme cu realitatea si asumate pe propria raspundere de reprezentantul legal.
Numele si prenumele reprezentantului legal Data
…………………………………………………………………….
Semnatura ………………………………………………….
?tampila
Anexa nr. 3
GRILA EVALUARE ETAPA DE CALIFICARE A CANDIDATILOR
Criteriu calificare |
DA |
NU |
I. Conformitatea documentelor |
|
|
Au fost depuse de catre candidat ambele documente solicitate (Scrisoarea de intentie si Fisa partenerului) |
|
|
Documentele solicitate respecta modelul publicat pe site-ul Colegiului Emil Negrutiu Turda |
|
|
Rubricile Fisei partenerului sunt integral completate |
|
|
II. Capacitatea candidatului de a furniza servicii corespunzator activitatilor proiectului |
|
|
Are în obiectul de activitate prestarea de servicii de natura celor care sunt necesare implementarii proiectului, conform cu temele si activitatile la care doreste sa fie partener |
|
|
Are experienta în implementarea a cel putin 1 proiect cu finantare nerambursabila si/sau are experienta de cel putin 6 luni în domeniul activitatilor proiectului. |
|
|
Are capacitatea financiara si operationala de realizare a activitatilor din proiect |
|
|
III. Conduita candidatului |
|
|
Nu este subiect al unui conflict de interese |
|
|
?i-a îndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor sociale si nu are datorii fiscale |
|
|
Nota
Candidatul se considera calificat numai în cazul în care la toate criteriile de calificare a fost bifata rubrica “DA”
Anexa nr. 4
GRILA EVALUARE SI SELECTARE A OFERTANTILOR
Criterii de selectie |
Punctaj maxim |
4 Capacitatea operationala si financiara |
50 puncte |
|
1.1 1.1 Resurse umane: |
30 puncte |
|
1.1.1.1.1. Minim doi experti cheie cu experienta în tipul de activitate asumat (dovedit prin CV) propusi pentru activitatile proiectului (doar experti cu studii medii sau superioare).
- 1-2 experti – 5 puncte
- 3 experti – 10 puncte
- Mai mult de 3 experti – 15 puncte |
15 puncte |
1.1.2 Evaluarea calitativa a experientei din CV
Nivel scazut (expertii propusi au experienta dovedita în activitatile proiectului de minim 1 an) – 5 puncte
Nivel mediu (expertii propusi au experienta dovedita în activitatile proiectului de minim 2 ani) – 10 puncte
Nivel înalt (expertii propusi au experienta dovedita în activitatile proiectului de peste 3 ani) – 15 puncte |
15 puncte |
1.2 Situatia financiara (suma veniturilor / cifrelor de afaceri pe ultimii 4 ani fiscali)
Pâna la 100.000 euro - 5 puncte
Între 100.000 si 200.000 euro - 10 puncte
Peste 200.000 euro - 20 puncte |
20 puncte |
2. Capacitatea profesionala |
20 puncte |
|
2.1 Dovada implementarii unor proiecte cu finantare europeana de catre partener
1-2 proiecte – 5 puncte
Mai mult de 2 proiecte – 10 puncte
2.2 Dovada experientei partenerului în domeniul activitatilor proiectului
1 an – 1 punct
Intre 2-3 ani – 5 puncte
Peste 3 ani – 10 puncte |
10 puncte
10 puncte
|
|
3. Contributia partenerului la activitatile proiectului |
30 puncte |
|
Numarul de activitati principale în care partenerul doreste sa se implice
1 activitate – 20 puncte
2 activitati –30 puncte |
30 puncte |
|
TOTAL |
100 puncte |
Nota
Prin activitati principale se înteleg acele actiuni care au drept rezultat nemijlocit obtinerea output-urilor specificate prin Ghidul Solicitantului.
Anexa 1_Scrisoare de intentie.docx
Anexa 2_Fisa partenerului.docx
Anexa 3_GRILA EVALUARE ETAPA DE CALIFICARE A CANDIDATILOR.docx
Anexa 4_GRILA EVALUARE SI SELECTARE A OFERTANTILOR.docx
Rezultat selectie, 05.10.2023
6_Anunt rezutat procedura de selectie.pdf
|